سرمربي تيم ملي: سطح مسابقات پوكت از بازي‌هاي آسيايي اينچئون بالاتر است

: : چهارمين دوره بازيهاي ساحلي - تايلند؛

:: سرمربي تيم ملي: سطح مسابقات پوكت از بازي‌هاي آسيايي اينچئون بالاتر است

محمد منصورزاده، سرمربي تيم ملي دوگانه و سه گانه كشورمان در خصوص عملكرد دو ملي پوش ايران كه صبح امروز به مصاف نمايندگاني از 26 كشور آسيا رفته بودند گفت: «با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با فدراسيون سه گانه تصميم گرفتيم در اين مسابقات ملي پوشان جوان خود را شركت دهيم تا با تجربه خوبي كه از اين بازي ها به دست مي آورند، بتوانند در ميادين مهم‌تربرايمان عناوين شايسته و بهتري را به دست آورند.»

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه و به نقل از خبرنگار اعزامي به چهارمين دوره بازي‌هاي ساحلي؛ وي ادامه داد: «تنها ملي پوشان سه كشور ژاپن، ايران و فيليپين توانستند از خط پايان بگذرند. ركوردهايي كه حسيني و مالمير از خود به جا گذاشتند ركوردهاي بسيار خوبي براي اين سطح سني است و نشان دهنده اين است كه دوگانه و سه گانه ايران پيشرفت قابل ملاحظه‌اي داشته است. در اين مسابقات كه به اعتقاد من سطحش از بازي‌هاي آسيايي اينچئون هم بسيار بالاتر است قهرمانان مهمي از جهان كه رنكينگ دو تا 6 را در اختيار دارند حضور داشتند.»

لازم به ذكر است آغاز مصاف تيم ملي سه‌گانه كشورمان متشكل از احسان امينيان و سلمان تيموري نيز روز دوشنبه مورخ 26 آبان ماه راس ساعت 8:00 صبح به وقت محلي خواهد بود كه نمايندگان كشورمان در اين رقابت‌ها 750 متر شنا، 20 كيلومتر دوچرخه‌سواري و 5 كيلومتر دو را پشت سر‌ خواهند گذاشت.


منبع :

تعداد بازدید : 473 - کد خبر : 1737 - تاریخ خبر : 24 آبان 1393 - 12:5:35

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com