جلسه هيات رئيسه فدراسيون ورزش سه‌گانه برگزار شد

: : با حضور تمامي اعضاء

:: جلسه هيات رئيسه فدراسيون ورزش سه‌گانه برگزار شد

جلسه هيات رئيسه فدراسيون ورزش سه‌گانه جمهوري اسلامي ايران روز پنجشنبه مورخ 93/08/01 در محل فدراسيون با حضور محمدعلي صبور‏، رئيس فدراسيون و ساير اعضا تشكيل شد.

به گزارش روابط‌عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه؛ در اين جلسه گزارشات جامعي از برگزاري اردو و اعزام تيم ملي آقايان به چهارمين دوره از رقابت‌هاي المپيك ساحلي آسيا و همچنين حضور رئيس و مسئول امور بين‌الملل فدراسيون در اجلاس آسيايي كنفدراسيون سه‌گانه كه در حاشيه اين مسابقات برگزار مي‌شود، به اعضا ارائه شد. همچنين علل عدم اعزام تيم ملي آقايان به مسابقات قهرماني آسيايي زير 23 سال و كاپ آسيايي سه‌گانه در هنگ‌كنگ مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

برگزاري مرحله دوم مسابقات ليگ باشگاهي در استان بوشهر‏، گزارش فعاليت‌هاي جذب تيم‌هاي باشگاهي و سفرهاي استاني رئيس فدراسيون، علت عدم اعزام رئيس و مسئول امور بين الملل فدراسيون به اجلاس جهاني ITU در كشور كانادا، برگزاري مسابقات قهرمان كشوري دوگانه بانوان در استان مازندران و چگونگي جذب اسپانسر از از ديگر موضوعات مورد بحث و بررسي در اين جلسه بود.

در ادامه نيز محمدعلي صبور‏، رئيس فدراسيون ورزش سه‌گانه گزارشي از جلساتي كه با معاون وزير نفت و مديرعامل شركت نفت، جلسه با شهردار و سفرهاي خود به استان‌هاي آذربايجان شرقي، چهارمحال و بختياري و زنجان داشت به اعضاي هيئت‌رئيسه ارائه كرد.

گفتني است در پايان تصميماتي درخصوص اقدامات به‌عمل آمده و همچنين چگونگي تامين بخشي از هزينه‌هاي فدراسيون و جذب اسپانسر اخذ شد و با ذكر صلوات اين جلسه به پايان رسيد.

انتهاي پيام/


منبع :

تعداد بازدید : 311 - کد خبر : 1721 - تاریخ خبر : 3 آبان 1393 - 13:58:55

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com