كارگاه آموزشي گرافيك اطلاع رسان و خبري در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

: : با حضور مديران روابط عمومي فدراسيون هاي ورزشي

:: كارگاه آموزشي گرافيك اطلاع رسان و خبري در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

كارگاه آموزشي «گرافيك اطلاع رسان و خبري» با حضور مازيار ناظمي، رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان و مديران روابط عمومي فدراسيون هاي ورزشي امروز 28 مهر ماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش هاي سه گانه و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، در ابتداي اين كلاس ناظمي ضمن خير مقدم به حضار گفت: «روابط عمومي هاي فدراسيون ها بازوان خبري وزارتخانه در عرصه ورزش هستند و ما نيز صداي شما در وزارت ورزش و جوانان هستيم هر جا كه احساس مي كنيد كمبود يا مشكلي داريد به ما انتقال دهيد تا از اين طريق در جاي مناسب مطرح شود. اين كمترين كاري است كه ما مي توانيم به عنوان روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان براي شما انجام دهيم.»

سپس دكتر مريم سليمي، مدرس اين كارگاه آموزشي مطالبش را با ارائه تصوير و فيلم در خصوص آشنايي با موضوع «گرافيك اطلاع رسان و خبري» و لزوم پرداختن و ورود روابط عمومي ها به اين بخش آغاز كرد و افزود: «با توجه به تحول در عرصه اطلاع رساني و خبر و در نظر گرفتن اين مطلب كه اكثر مخاطبان رسانه هاي مختلف نوشتاري و آنلاين فقط 20 درصد نوشته هاي آن را مطالعه مي كنند، بهره گيري از اين روش نوين اطلاع رساني كه تلفيقي از لغت، عكس، فيلم و گرافيك است بايد مورد توجه روابط عمومي ها و رسانه ها قرار گيرد.»

توضيح و آشنايي با گرافيك اطلاع رسان و روابط عمومي، بحران و گرافيك خبري، بهره گيري از گرافيك اطلاع رسان در حوزه ورزش و فرآيند توليد گرافيك اطلاع رسان از مهمترين موضاعات مطروحه توسط دكتر سليمي در اين كارگاه آموزشي بود. ضمن اينكه نمونه هاي تصويري مختلفي از گرافيك اطلاع رسان در حوزه ورزش با استفاده از ويديو پروژكشن براي حاضرين به نمايش درآمد.

در پايان اين كارگاه رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان گزارشي از سفرش به بازي هاي آسيايي اينچئون در قالب پاور پوينت ارائه كرد.


منبع :

تعداد بازدید : 281 - کد خبر : 1716 - تاریخ خبر : 28 مهر 1393 - 13:51:38

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com