نشست روابط عمومي هاي فدراسيون هاي ورزشي با معاون فرهنگي، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و دبير سرويس ورزشي ايرنا

: : .

:: نشست روابط عمومي هاي فدراسيون هاي ورزشي با معاون فرهنگي، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و دبير سرويس ورزشي ايرنا

به گزارش روابط عمومي : عبدالحميد احمدي در نشست روابط عمومي هاي فدراسيون هاي ورزشي با دبير سرويس ورزشي ايرنا كه امروز با حضور رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات اين وزارتخانه برگزار شد گفت: در حوزه تعامل رسانه ها با روابط عمومي ها تا زماني كه تكاليف تعريف نشود هميشه حوزه روابط عمومي به رسانه ها بدهكار مي ماند.

وي با طرح اين سوال كه چرا با وجود همه تلاش ها و هزينه ها كه انجام مي شود، اغلب اوقات رضايت مندي از هر دو طرف روابط عمومي و رسانه وجود ندارد تصريح كرد: اين موارد بايد جزئي تر و دقيقتر در كار گروه هاي تخصصي با حضور هر دو حوزه بررسي شود تا به يك چارچوب مشخص برسيم.

احمدي ادامه داد: به دليل وجود نداشتن چارچوب و قواعد مكتوب در حوزه تعامل رسانه با روابط عمومي، به صورت سليقه اي عمل مي كند و اين باعث بروز مشكلاتي مي شود.

وي با بيان اين مطلب كه هيچ تقابلي با رسانه در سطح مديريت كلان ورزش وجود ندارد افزود: سعي ما همواره در همكاري و تعامل با رسانه ها بوده است. رسانه و روابط عمومي هر دو به هم نياز دارند و از هم تاثير مي گيرند.

مشاور رسانه اي وزير ورزش و جوانان خطاب به جمع حاضر گفت: بايد با همفكري يكديگر تجربياتمان را به دانش تبديل كنيم تا بتوانيم از اين دانش در جهت پيشبرد اهداف و ارتقاء سطح كارمان استفاده كنيم.

وي افزود: روابط عمومي نقش موثر و كليدي در برقراري ارتباط دستگاه با رسانه ها دارد و با اين نقش دستگاه را قادر مي سازد تا از ظرفيت هاي رسانه ها در جهت اطلاع رساني صحيح و پيشبرد اهداف و رسالت خود استفاده كند كه در اين زمينه اين انتظار هنوز برآورده نشده و بايد بسيار قوي تر عمل كرد.


منبع :

تعداد بازدید : 253 - کد خبر : 1687 - تاریخ خبر : 16 تير 1393 - 18:5:11

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com