سلمان تيموري: شرمنده مربي و فدراسيونم

: :

:: سلمان تيموري: شرمنده مربي و فدراسيونم

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه سلمان تيموري ملي پوش سه گانه كشورمان در مسابقات دو گانه كلمبيا در رتبه 34 جهان قرار گرفت كه در همين خصوص توضيحاتي را براي ما شرح دادند:

من براي مسابقات ليگ كشوري آماده مي شدم كه حدود50 روز قبل از مسابقات به من و آقاي امينيان اطلاع دادند كه بايد براي مسابقات جهاني كلمبيا آماده شويم،محمد منصورزاده مربيمان برنامه تمريني سه گانه را به دو گانه تغيير داد و ما حدود يك ماه در شهركرد و همدان تمرين كرديم كه آقاي امينيان به عللي راهي اين سفر نشدند،كه در زمان اعزام تيم من در اوج آمادگي به سر مي بردم ،اما متاسفانه شرايط به گونه اي پيشرفت كه بدترين نتيجه عمرم را كسب كردم.

مشكلاتي كه براي ويزاهايمان پيش آمد مجبورم كرد 5 روز قبل از اعزام 3 مرتبه به تهران سفر داشته باشم ،همچنين سفرمان 48 ساعت طول كشيد و ما فقط يك روز و نيم قبل از شروع مسابقات به كالي رسيديم و اختلاف ساعتي كه بين ايران و كلمبيا بود باعث شد فرصتي براي استراحت و ريكاوري بدني نداشته باشيم، همين مسائل باعث شد با نيمي از توانم در مسابقه شركت كنم.

من در مسابقات قهرماني دو گانه و سه گانه فيليپين حضور داشتم كه در دو گانه هشتم و سه گانه سيزدهم آسيا شدم و تقريبا با شرايط برون مرزي آشنايي داشتم و همين تجربه ها استرسم را گرفته بود و با توجه به شناختي كه بر رقباي آسيايي خود داشتم آنها دقيقا همان ركورد آسيايي خود را در اين مسابقات تكرار كردند و اگر من هم در شرايط خوبي به سر مي بردم ميتوانستم جزء 10 نفر برتر دنيا قرار بگيرم.

متاسفانه ضربان قلب و فشار پايين بود، اما عضلاتم اسپاسم بود و همين مسائل باعث شدكه فقط از خدا بخواهم بتوانم مسابقه را به پايان برسانم.

من باوجود تمرينات كامل و عالي كه آقاي منصورزاده برايم تهيه كرده بودند با انگيزه قوي به مسابقات رفتم تا نتيجه خوبي كسب كنم كه اينگونه نشد.

فدراسيون هم با وجود هزينه بالا وتلاشهايي كه براي اعزام انجام دادند كاش شرايط را به گونه اي پيش مي بردند كه يكي،دو روز زود تر به آنجا ميرسيديم ،اما متاسفانه تصميم گيريهاي لحظه آخري و دير رسدن ويزاها شرايط را براي ما سخت كرد.

در آخر از تلاشهاي آقاي منصورزاده بسيار بسيار تشكر ميكنم و همجنين فدراسيون،من به نحوي شرمنده مربي ام شدم و نتوانستم پاسخ زحمات ايشان را بدهم در واقع وقت و هزينه ا ي كه خودم صرف كردم و زحمات آقاي منصورزاده شايدبا يك برنامه ريزي دقيق تر از سوي فدراسيون مي توانست بهتر نتيجه بگيرم .شايد بايد قول بدهم كه در مسابقات آينده اگر برنامه ريزي بهتري از طرف فدراسيون صورت بگيرد نتيجه مناسب تري و در شاُن فدراسيون و ايران عزيزمان كسب كنم


منبع :

تعداد بازدید : 3342 - کد خبر : 1547 - تاریخ خبر : 15 مرداد 1392 - 12:41:48

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com