معرفي رشته ورزشي سه‌گانه از اولويت‌هاي فدراسيون است

: : سرپرست دبيركلي فدراسيون عنوان كرد:

:: معرفي رشته ورزشي سه‌گانه از اولويت‌هاي فدراسيون است

به گزارش سايت رسمي فدراسيون تراي اتلون(سه‌گانه) و به نقل از خبرگزاري ايرنا اردبيل، مجتبي ارشدي روز سه شنبه در حاشيه مجمع انتخاباتي هيات سه گانه استان اردبيل افزود: براي توسعه و رشد رشته ورزشي سه گانه اول بايد اين رشته مفرح و جذاب به آحاد مختلف جامعه معرفي و شناسانده شود.

وي اظهار كرد: فدراسيون براي تحقق اين امر مهم و آشنايي هرچه بيشتر مردم و جوانان با رشته ورزشي سه گانه اقدامات خوبي انجام داده و لازم است هيات هاي استاني نيز در اين راستا اقدامات خوبي را انجام دهند.

وي ساماندهي ورزشكاران، مربيان، داروان و هيات سه گانه استان ها را يكي ديگر از اولويت هاي فدراسيون برشمرد و بيان كرد: با تعيين تكليف و مشخص شدن روساي هيات استان ها، آنها نيز بايد فورا اقدام به راه اندازي هيات شهرستان ها كرده و برنامه هاي خود را براي معرفي اين رشته ورزشي و شناسايي استعدادها با قدرت پيش ببرند.

سرپرست دبيري فدراسيون سه‌گانه (تراي اتلون) كشورمان اضافه كرد: برگزاري مسابقات و توجه به آموزش در كنار ساير امور از سوي اين فدراسيون دنبال مي شود كه در اين زمينه انتظار اين است كه هيات هاي استاني براي تحقق اهداف آموزشي و توسعه ورزش سه گانه تلاش بيشتري داشته باشند.

ارشدي با اشاره به برنامه هاي اين فدراسيون در سال جاري ادامه داد: مسابقات سه گانه در تمامي رده هاي سني از جمله نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان و آقايان در تيرماه امسال به ميزباني تبريز برگزار خواهد شد.

وي گفت: استان اردبيل با توجه به اقليم و موقعيت جغرافيايي استعداد، پتانسيل و ظرفيت هاي زيادي در تمامي رشته هاي ورزشي دارد و اميدواريم با همكاري مسئولان و متوليان ورزش استان و حمايت فدراسيون اين استان به جايگاه حقيقي و واقعي خود در كشور در اين رشته ورزشي دست يابد.

در اين مجمع انتخاباتي مصطفي الفبايي با كسب ۱۹ راي از مجموع ۱۹ راي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئيس جديد هيات سه‌گانه استان اردبيل انتخاب شد.

ورزش سه گانه يا تراي اتلون يك ورزش تركيبي و استقامتي است كه شركت‌كنندگان در آن با انجام سه ورزش شنا، دوچرخه‌سواري و دو و ميداني در مسافت‌ها و محيط‌هاي مختلف با يكديگر رقابت مي‌كنند. مسافت هر يك از اين مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغيير مي‌كند، اين رشته از سال ۲۰۰۰ در هر دو بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپيك شد.


منبع :

تعداد بازدید : 120 - کد خبر : 153600 - تاریخ خبر : 27 تير 1402 - 19:8:17

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com