تقدير دكتر گودرزي رئيس فدراسيون تراي‌اتلون از حبيب ستوده‌ نژاد مديركل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي

: :

:: تقدير دكتر گودرزي رئيس فدراسيون تراي‌اتلون از حبيب ستوده‌ نژاد مديركل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ دكتر گودرزي در جريان سفر اخير به استان آذربايجان شرقي به اتفاق فرامرز رنجكش رئيس هيئت تراي‌اتلون استان با حبيب ستوده‌نژاد مديركل ورزش و جوانان استان ديدار و گفت و گو كرد.

دكتر گودرزي در اين ديدار ضمن قدرداني از اقدامات اداره كل ورزش و هيئت تراي‌اتلون استان گفت: هيئت تراي‌اتلون استان آذربايجان شرقي با توجه به شاخص‌هاي توسعه و تعميم رشته، آموزش، استعداديابي، مسابقات، اردوها، جذب منابع و انجام تكاليف قانوني در جايگاه مطلوبي قرار دارد و اميدواريم استان آذربايجان شرقي بتواند در رشته تراي‌اتلون ورزشكاراني در سطح المپيك پرورش دهد.

ستوده‌ نژاد مديركل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي نيز با اشاره به وضعيت استان آذربايجان شرقي در ميزباني از مسابقات كشوري تراي‌اتلون اشاره كرد و گفت: هيئت تراي‌اتلون استان آذربايجان شرقي عملكرد خوبي در چهار سال گذشته داشته است و از مهمترين آنها مي توان به ميزباني از دوره داوري بين المللي سطح يك، ميزباني مسابقات كاپ آسيايي دواتلون، ميزباني مسابقات قهرماني كشور و ميزباني سومين المپياد ورزشي كشور در رشته دواتلون در دو بخش بانوان و آقايان و چندين مسابقات، جشنواره و دوره هاي داوري و مربيگري مي توان اشاره كرد.

در پايان اين ديدار گودرزي رئيس فدراسيون تراي‌اتلون كشور با اهداي تنديس تجليل از قهرمانان و مدال آوران سال ۱۴۰۱ استان آذربايجان شرقي به مديركل ورزش و جوانان استان از وي تقدير نمود.


منبع :

تعداد بازدید : 216 - کد خبر : 133577 - تاریخ خبر : 2 اسفند 1401 - 13:29:25

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com