مجمع عمومي هيئت تراي‌اتلون استان يزد برگزار شد

: :

:: مجمع عمومي هيئت تراي‌اتلون استان يزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ مجمع عمومي هيئت تراي‌اتلون استان يزد به رياست دكتر گودرزي رئيس فدراسيون و با حضور ساير اعضاي مجمع در اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

اين مجمع به منظور بررسي عملكرد هيئت در بخش هاي مختلف و فراهم شدن شرايط براي آغاز فرآيند ثبت نام متقاضيان احراز پست رياست اين هيئت و برگزاري مجمع انتخاباتي تشكيل شد.

دكتر گودرزي در اين مجمع، ضمن تشكر از برگزاري مجمع و حضور اعضاي مجمع گفت: اين مجمع يك وظيفه سالانه است يعني تك تك اعضا در سال بايد دور هم جمع شوند و براي اداره مجموعه خود تصميم گيري نمايند.

وي افزود: همان طوري كه مي‌دانيد در ورزش الگو برداري از ساختار سهامي و سهام داري اتفاق افتاده است. وقتي شما به عنوان عضو مجمع هستيد، دقيقا رويكردي داريد كه يك سهام دار نسبت به هيئت مديره شركت يا آن سازماني كه عملا سرمايه خود را قرار داد است، دارد، لذا شما‌ نمي توانيد به دارايي خودتان، بي تفاوت باشيد و از تصميمات و عملكرد فردي يا گروهي را كه به عنوان مدير بالاي سر شركت يا كارخانه قرار داده ايد بي اطلاع باشيد كه آيا اقداماتي كه مي كنند يا تصميماتي كه مي‌گيرد، آيا منشأ خير است براي شما يا شر؟

وي ادامه داد: به طور كلي كسي كه در راس كار قرار گرفته است بايد از شما اجازه بگيرد و اين اجازه در ورزش در قالب تقويم ورزشي سالانه است كه به عنوان برنامه عملياتي هيئت جهت دستيابي به اهدافي مشخص تنظيم و اجرا شود.

گودرزي عنوان كرد: ما جمع شديم كه براي آينده هيئت ريل گذاري و سياست گذاري كنيم به اين صورت كه چه مسيري را بايد طي كنيم؟ و چه فعاليت هايي را بايد انجام دهيم و منابع سازماني مورد نياز را از چه محل هايي و چگونه تهيه نماييم.

ايشان در ادامه خاطر نشان شدند كه هر يك از هيئت ها سالانه توسط فدراسيون ارزيابي مي شوند لذا در اين فرايند دستيابي به حداقل امتيازات براي بقاء فعاليت هيئت الزامي است كه فعال سازي حداقل سي درصد شهرستان ها، برگزاري حداقل يك رويداد قهرماني استان در هر دو بخش بانوان و آقايان و نيز برگزاري مجمع ساليانه براي ارائه تقويم، برررسي عملكرد مالي و اجرايي و بودجه بندي الزامي است.

اين مقام مسئول افزود: توجه داشته باشيد كه نهادهاي عمومي غير دولتي به سبب اينكه نفسِ غير دولتي بتواند روي آنها ساري و جاري بماند، حق ندارند بيش از ۴۹ درصد از منابع مورد نياز خود را از دولت كمك بگيرند لذا عزيزاني كه مسئوليت هيئت را پذيرا مي‌شوند بايد حتما به اين بند قانوني توجه كنند و مابقي نيازهاي مالي هيئت را از بخش درآمدي تامين كند چرا كه منبع بودجه از دو بخش كمك هاي دولتي و درآمده ها تعيين شده است و كمك فدراسيون ها در قالب منابع درآمدي ديده مي‌شوند كه جايگاه حاميان و محصولات رشته‌هاي ورزشي هم در اين بخش قابل توجه هستند.

گودرزي با اشاره به اهميت آموزش اظهار داشت: در عرصه كاري آموزش شنا، دو و ميداني و دوچرخه‌سواري در دستور كارمان هست كه اين آموزش‌ها هم به پيشبرد اهداف و هم تربيت نسل آينده ساز كمك مي‌كند و در پيشرفت و توسعه تراي اتلون مفيد خواهد بود و همان طور كه خانواده‌ ها فرزندشان را براي كلاس زبان هاي خارجي، موسيقي و ... ثبت نام مي‌كنند و آموزش اين كلاس ها، برايشان مهم است لذا با دعوت از خانواده‌ها و ايجاد انگيزه مي‌توان اقدام شايسته‌اي به عمل آورد و قطعا آموزش از طريق خانواده‌ها موثر است و آنها هزينه براي توسعه سواد حركتي كودكان خود مي‌كنند و ما هم با فروش محصولاتمان درآمد اختصاصي خواهيم داشت كه همين در آمدها براي آينده سازان رشته تراي‌اتلون خرج و هزينه خواهد شد.


منبع :

تعداد بازدید : 251 - کد خبر : 133575 - تاریخ خبر : 2 اسفند 1401 - 16:11:7

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com