دكتر گودرزي: تراي اتلون ايران شرايط بسيار خوبي در بين كشورهاي جهان دارد

: : در گفت و گو با خبرگزاري برنا عنوان شد

:: دكتر گودرزي: تراي اتلون ايران شرايط بسيار خوبي در بين كشورهاي جهان دارد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ دكتر گودرزي رئيس فدراسيون در جريان برگزاري مجمعساليانه هيئت استان با خبرگزاري برنا در مورد شرايط تراي‌اتلون كشور به گفت و گو پرداخت كه در ادامه مي خوانيد:

مهدي گودرزي رئيس فدراسيون تراي اتلون گفت: براي ساماندهي هيات هاي استاني، بحث قانونمداي را طي سه سال اخير در برنامه قرار داده‌ايم و اعضاي هيات‌هاي استاني در مجامع ساليانه خود نقش فعالي را در پيشبرد هيات در پيش بگيرند.

وي اضافه كرد: امروز مجمع عمومي ساليانه بحث ريل گذاري و اداره هيات به نحو احسن برگزار و بزودي مجمع انتخاباتي استان آذربايجان‌غربي برگزار خواهدشد.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون فدراسيون ايران يكي از فدراسيون‌هاي موفق از نظر فدراسيون جهاني است افزود: از سال گذشته در ارزيابي و عملكرد در سطح چهار توسعه‌يافتگي از پنج سطح قرار گرفته ايم و تنها كشورهاي استراليا و اسپانيا موفق به دستيابي به سطح پنج شده اند و ايران يكي از ۲۴ كشور سطح چهار جهان همچون فرانسه، انگليس، ژاپن و چين است.

رئيس فدراسيون تراي اتلون گفت: بدليل دستيابي به رنكينگ بالا، امسال براي اولين بار ورزشكار كشورمان به مسابقات فينال جهاني اعزام شد و اولين ورزشكار معلول در فينال پارااتلون با حمايت اتحاديه جهاني حضور يافت ضمن اينكه اين اتفاقات نويدبخش شرايط خوبي براي تراي اتلون كشورمان شد بطوريكه فدراسيون جهاني، تجهيزات اين رشته در بخش پارا را به ايران ارسال كند تا ورزش پارا ويژه معلولين بتوانند تمرينات با كيفيت تري را انجام دهند.

گودرزي گفت: هم اكنون درگير بازي هاي آسيايي بدليل تغيير زمان برگزاري هستيم و تا ۱۵ آذر برنامه فني ورزشكاران را به كميته ملي المپيك ارسال كنيم تا شرايط تمريني اردوها و آماده سازي مشخص شود و براي اين رقابت ها دو سهميه كسب كرده ايم و چهار سهميه بازي هاي جهاني در آمريكا را نيز امسال داشته‌ايم كه متاسفانه كشور آمريكا ويزاي ورزشكاران ما را صادر نكرد تا با توجه به تعويق بازي هاي آسيايي، علي رغم اينكه امسال، سالي پربار براي تراي اتلون بود ، لذا برنامه ريزي خود را براي سال آينده تغيير داديم.

گودرزي افزود: مدال گرفتن در تراي اتلون به راحتي قابل كسب نيست با اين حال برنامه ريزي ما دستيابي ايران به جايگاه مناسب در اين رشته است.

وي اظهار كرد: براي فرهنگ سازي تلاش و برنامه هاي مدوني با استفاده از سازمان هاي نظام مند و رسانه‌ها هستيم تا بيش از پيش مسير براي رويدادهاي جشنواره‌اي داشته باشيم با اين حال بزرگترين دغدغه ما برگزاري شنا و دووميداني بدليل عدم نياز به تجهيزات در قالب مسابقات قهرماني و جشنواره ها را برگزار و درخصوص ميزباني شهرهاي مختلف، در هفته جاري، اطلاعيه مسابقات در قم منتشرشد با اين حال فدراسيون آماده برگزاري رويدادها در سراسر كشور است.

رئيس فدراسيون تراي اتلون افزود: استان آذربايجان غربي نيز از نظر شرايط اقليمي و ورزشكاران بخصوص در بخش بانوان وضعيت خوبي در تراي اتلون دارد و قابل توسعه بيشتر است.


منبع :

تعداد بازدید : 87 - کد خبر : 133545 - تاریخ خبر : 10 آذر 1401 - 11:56:17

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com