مشخص شدن چهره هاي برتر رقابت زنان كاپ آسيايي دواتلون تبريز ۲۰۲۲

: : برگزاري دومين رويداد بين المللي دواتلون در كشور

:: مشخص شدن چهره هاي برتر رقابت زنان كاپ آسيايي دواتلون تبريز ۲۰۲۲

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ كاپ آسيايي دواتلون تبريز ۲۰۲۲ به عنوان دومين رويداد بين المللي به ميزباني ايران صبح امروز در پارك ايل گلي شهر تبريز در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

اين مسابقات كه مطابق برنامه تراي‌اتلون جهاني و با حضور آلكسي كالينين از قرقيزستان به عنوان نماينده فني اين مسابقات با شركت ۱۵ ورزشكار در بخش زنان برگزار شد كه در پايان حديث نصر آزاداني موفق به كسب مدال طلا و جايزه نقدي ۲۵۰ دلاري اين مسابقات شد. پس از وي شكوه طياره خواجويي به مقام دوم و جايزه ۱۵۰ دلاري دست يافت و زهرا رئيسي بر سكوي سوم ايستاد و جايزه ۱۰۰ دلاري را از آن خود كرد.

ورزشكاران شركت كنتده در اين مسابقات با توجه قرار داشتن اين رويداد در تقويم رسمي تراي‌اتلون جهاني، مي توانند با استفاده از امتياز كسب شده در رنكينگ جهاني ارتقاء يابند.

عمر بن ابوبكر از سنگاپور مدرس دوره بين المللي داوري سطح يك تراي‌اتلون و فيراس الحمود مسئول توسعه تراي‌اتلون آسيا و ناطر اين دوره كه در دو روز گذشته در تبريز برگزار شد به ترتيب به عنوان نماينده تراي‌اتلون آسيا و مسئول فني در اين مسابقات حضور داشتند.

مراسم اختتاميه و توزيع جوايز اين مسابقات با حضور دكتر كاظمي پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و دكتر فرهادي زاد نايب رئيس كميته ملي المپيك برگزار شد.


منبع :

تعداد بازدید : 404 - کد خبر : 133525 - تاریخ خبر : 29 مهر 1401 - 15:49:40

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com