مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقايان ۱۴۰۱ به ميزباني تبريز برگزار شد

: :

:: مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقايان ۱۴۰۱ به ميزباني تبريز برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقايان ۱۴۰۱ صبح امروز يكشنبه ۱ خرداد ماه به ميزباني تبريز و در ورزشگاه يادگار امام اين شهر برگزار شد.

اين مسابقات با شركت بيش از ۴۰ نفر از برترين ورزشكاران دواتلون از ۱۵ استان كشور در دو رده سني جوانان و بزرگسالان برگزار شد كه در پايان و در رده سني بزرگسالان علي رضواني از سمنان با زمان ۵۹:۱۸ صاحب مدال طلا و عنوان قهرماني اين مسابقات شد. پس از وي سيد محمد حسيني از استان گلستان با زمان ۱:۰۰:۳۱ در جايگاه دوم قرار گرفت و امين سقايي دهكردي از چهارمحال و بختياري با زمان ۱:۰۰:۳۴ بر سكوي سوم ايستاد.

در رده سني جوانان نيز محمدياسر سجاد از استان‌ اصفهان موفق شد با ركورد ۱:۰۳:۴۵ مقام قهرماني را از آن خود كند. مهدي شافعيان از زنجان با زمان ۱:۰۵:۰۰ در رده دوم قرار گرفت و فريد هادي پور از چهارمحال و بختياري با زمان ۱:۰۵:۲۶ بر سكوي سوم ايستاد.

در بخش تيمي رده بزدگسالان اين مسابقات استان گلستان قهرمان شد و استان هاي آذربايجان شرقي و زنجان نيز به ترتيب صاحب عناوين دوم و سوم شدند.

در رقابت تيمي رده سني جوانان، اين زنجاني ها بودند كه به مقام قهرماني دست يافتند، پس از زنجان استان آذربايجان شرقي دوم شد و عنوان سوم نيز به استان آذربايجان غربي رسيد.


منبع :

تعداد بازدید : 164 - کد خبر : 133457 - تاریخ خبر : 1 خرداد 1401 - 12:21:17

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com