مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۱ در تبريز برگزار شد

: :

:: مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۱ در تبريز برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۱ صبح امروز يكشنبه ۱ خرداد ماه در ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز برگزار شد.

اين مسابقات برترين ورزشكاران دواتلون از سراسر كشور در دو رده سني جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند كه در پايان و در رده بزرگسالان شكوه طياره خواجويي از قم با زمان ۰۱:۱۹:۵۹ به مقام قهرماني دست يافت. پس از وي نساء كرامتي نيا از ايلام با زمان ۰۱:۲۳:۰۰ در جايگاه دوم ايستاد و حديث نصر آزاداني از استان اصفهان با زمان ۱:۲۴:۵۸ در رده سوم قرار گرفت.

در رده سني جوانان هم نرگس نيك روش از استان‌ چهارمحال و بختياري زودتر از سايرين از خط پايان عبور كرد و با ثبت زمان ۱:۲۳:۳۰ قهرمان و صاحب مدال طلا شد. زهرا زارع وحيد از استان ميزبان با زمان ۱۴ ثانيه اختلاف در رده دوم ايستاد و عسل اكبري از البرز با زمان ۱:۲۵:۲۳ بر سكوي سوم قرار گرفت.

.

در بخش تيمي بزدگسالان اين دوره از مسابقات عنوان قهرماني با استان اصفهان رسيد و استان هاي آذربايجان غربي و آدريايجان شرقي به ترتيب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تيمي رده سني جوانان، اين ورزشكاران ميزبان بودند كه موفق تر عمل كردند و عنوان قهرماني را از آن خود نمودند. پس از آدربايجان شرقي استان هاي البرز و اصفهان بر سكوهاي دوم و سوم ايستادند.


منبع :

تعداد بازدید : 545 - کد خبر : 133456 - تاریخ خبر : 1 خرداد 1401 - 12:19:13

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com