مسابقات تري اتلون (سه گانه) قهرماني كشور آقايان سال ۹۸ برگزار شد

: : به ميزباني قم و با شركت ۱۲۰ ورزشكار از سراسر كشور

:: مسابقات تري اتلون (سه گانه) قهرماني كشور آقايان سال ۹۸ برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تري اتلون؛ مسابقات تري اتلون (سه گانه) قهرماني كشور سال ۱۳۹۸ گرامي داشت هفته دفاع مقدس و يادواره شش هزار شهيد استان قم در بوستان جوان اين شهر برگزار شد.

اين دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰ ورزشكار از ۲۰ استان از سراسر كشور در سه رده جوانان، اميد و بزرگسالان به صورت اسپرينت (مسافت كوتاه) برگزار شد كه به علت استقبال خوب هيئت ها و تعدد ورزشكاران، رقابت رده جوانان به صورت مجزا استارت زده شد و ورزشكاران اميد و بزرگسالان با هم استارت زدند.

در رده جوانان اين مبين ميزبان از آذربايجان شرقي بود كه زودتر از سايرين از خط پايان مسابقه گذشت و به مقام قهرماني دست يافت. پس از وي آرين قلعه نويي از قزوين دوم شد و محمدحسين طيبي از تهران در جايگاه سوم ايستاد.

علي رضواني ورزشكار سمناني در رده اميد اين مسابقات با پشت سر گذاشتن ساير رقبا بر سكوي نخست قرار گرفت و امين سقايي از چهارمحال و بختياري و سيدپارسا محجوب از تهران به ترتيب دوم و سوم شدند.

در رده بزرگسالان بهزاد نوبري پور از آذربايجان شرقي به مقام قهرماني دست يافت. سيد حسن بايايي از قزوين دوم شد و علي عباس نژاد از كهگيلويه و بويراحمد در رده سوم اين مسابقات ايستاد.

در بخش تيمي اين مسابقات و در رده بزرگسالان تيم هاي كهگيلويه و بوير احمد، آذربايجان شرقي و اصفهان به ترتيب بر سكوهاي اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده اميد چهارمحال و بختياري قهرمان شد و تيم هاي خراسان جنوبي و قم به ترتيب دوم و سوم شدند.

در بخش تيمي جوانان، تيم هاي آذربايجان شرقي، اصفهان و چهارمحال و بختياري صاحب عناوين اول تا سوم شدند.

هم چنين در اين مسابقات رده بندي رقابت دانشجويان حاضر نيز انجام گرفت كه در اين دسته امين سقايي از چهارمحال و بختياري، بهزاد نوبري پور از آذربايجان شرقي و علي عباس نژاد از كهگيلويه و بويراحمد به ترتيب اول تا سوم شدند.


منبع :

تعداد بازدید : 820 - کد خبر : 12912 - تاریخ خبر : 5 مهر 1398 - 08:40:51

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com