تفاهم نامه همكاري فدراسيون هاي ورزش سه گانه و ورزش روستايي به امضاء رسيد

: : ديدار دكتر گودرزي و دكتر جعفري رئيس فدراسيون ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي

:: تفاهم نامه همكاري فدراسيون هاي ورزش سه گانه و ورزش روستايي به امضاء رسيد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ عصر ديروز دكتر گودرزي همراه با آقايان رضاخاني سرپرست امور دبيري و صفري مشاور امور اجرايي فدراسيون پذيراي دكتر غلامرضا جعفري رئيس فدراسيون ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي بودند. در اين ديدار طرفين ضمن گفت و گو و بررسي راه هاي گسترش همكاري هاي في مابين بر توسعه اين همكاري ها و تعاملات دو سويه تاكيد و در همين راستا تفاهم نامه همكاري مشترك را امضاء نمودند.

توسعه و ترويج و رشد سلامت محور، سبك زندگي فعال در جامعه روستايي كشور به ويژه جوانان با نگاه به ورزش هاي پايه و در جهت شناساندن رشته سه گانه و زيرشاخه هاي آن در سطح مذكور و بهبود شرايط كمي و كيفي فعاليت هاي ورزشي مشترك در تمام زمينه هاي مرتبط با وظايف هر دو فدراسيون با استفاده از ظرفيت هاي بالقوه بر اساس ضوابط طرفين از اهداف اين تفاهم نامه مي باشد.

هم چنين در اين ديدار مقرر شد كه در قالب تفاهم نامه برنامه ريزي براي برگزاري مسابقات دوگانه زميني، آبي و سه گانه در جامعه وسيع تحت پوشش فدراسيون ورزش روستايي با در نظر گرفتن امكانات آن ها صورت گيرد. معرفي افراد واجد شرايط توسط فدراسيون ورزش روستايي براي تشكيل دوره هاي تربيت مدرس ورزش سه گانه و برگزاري دوره هاي مربي گري اين رشته توسط فدراسيون ورزش روستايي از ديگر موارد مهم مورد توافق طرفين در چهارچوب تفاهم نامه مذكور مي باشد.


منبع :

تعداد بازدید : 260 - کد خبر : 12865 - تاریخ خبر : 30 تير 1398 - 09:50:22

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com