مجمع عمومي ساليانه هيئت سه گانه استان البرز برگزار شد

: : با حضور رئيس فدراسيون

:: مجمع عمومي ساليانه هيئت سه گانه استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مجمع عمومي ساليانه هيئت سه گانه استان البرز با رياست دكتر گودرزي رئيس فدراسيون، امير غفراني مديركل ورزش و جوانان استان و مجيد رضاخاني رئيس هيئت استان و ساير اعضاء در سالن اجتماعات اداره كل تشكيل شد.

در ابتداي اين جلسه دكتر گودرزي عنوان كرد: ورزش سه گانه در زمره رشته هاي پيشتاز است كه با 172 كشور عضو، از اين حيث در جهان كم نظير است.

وي در ادامه به بعد همگاني اين رشته اشاره و عنوان كرد: طي تفاهم نامه اي كه با وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد در ۱۵۰ تفرجگاه كشور شرايطي ايجاد شود تا انجام ورزش دوگانه و معرفي آن به عموم به صورت همگاني انجام گيرد.

رئيس فدراسيون در ادامه با اشاره به ظرفيت بالاي ورزش در استان البرز گفت: استان البرز شرايط و توان لازم براي برگزاري مسابقات جايزه بزرگ سه گانه را دارد. وي با تقدير از عملكرد هيئت استان و بيان اين نكته كه هيئت البرز در رده نخست ورزش سه گانه كشور قرار دارد، تصريح كرد: فعاليت و حمايت مجموعه استان البرز به ويژه اداره كل ورزش و جوانان از اين رشته و كمك به توسعه و پيشرفت آن بي نظير و ستودني است.

امير غفراني مديركل ورزش استان نيز با يادآوري اين نكته كه ورزش سه گانه البرز در گذشته فراز و فرودها و حاشيه هايي داشته، عملكرد هيئت استان در دو سال گذشته را ستود و اظهار داشت: خوشبختانه امروز با ساماندهي هيئت و كمك و همدلي اعضاء ضمن برطرف شدن مشكلات گذشته، هيئت در مسير آرامش و توسعه قرار گرفته و كسب رتبه نخست كشور در دو سال گذشته نمونه بارزي از اين دستاورد است. وي افزود: برگزاري مسابقات مختلف نقطه عطف فعاليت هاي هيئت سه گانه استان البرز بود كه مي تواند سرعت رشد و پيشرفت اين رشته را دو چندان كند.

غفراني در ادامه از لزوم معرفي زيبايي هاي ورزش سه گانه به عموم سخن گفت و افزود: ورزش سه گانه رشته اي بسيار سخت و در عين حال داراي هيجان و جذابيت ويژه اي است كه مي تواند علاقمندان زيادي را به خود جذب كند.


منبع :

تعداد بازدید : 269 - کد خبر : 12862 - تاریخ خبر : 24 تير 1398 - 09:51:27

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com