پايان دوران اقتدار ژاپن در سه گانه آسيا

: : مسابقات سه گانه قهرماني آسيا ۲۰۱۹ برگزار شد

:: پايان دوران اقتدار ژاپن در سه گانه آسيا

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مسابقات سه گانه قهرماني آسيا ۲۰۱۹ در شهر گيونگ جو كشور كره جنوبي برگزار شد.

در اين رويداد و در سه رده جوانان، اميد و بزرگسالان ۱۹۰ ورزشكار از ۱۹ كشور آسيا حضور داشتند كه از اين تعداد ۱۱۶ نفر در بخش مردان و ۷۴ نفر در بخش زنان به رقابت با يكديگر پرداختند.

تيم ملي كشورمان نيز متشكل از آقايان بهزاد نوبري پور، محمدمهدي رحمتي در رده بزرگسالان، امين سقايي در رده اميد و علي رضواني و آرين قلعه نويي در رده جوانان در اين دوره از رقابت ها حضور يافت.

صبح امروز و در پايان رقابت مردان در رده سني جوانان كه با شركت ۵۰ ورزشكار و در مسافت اسپرينت برگزار شد، رضواني و قلعه نويي به ترتيب با ثبت زمان: ۰۱:۰۰:۴۰ و ۰۱:۰۱:۰۵ در جايگاه بيست و نهم و سي ام آسيا قرار گرفتند. در اين رده ميتسو موچي زوكي از ژاپن با زمان ۰۰:۵۶:۰۲ به مقام قهرماني دست يافت و ديگر ورزشكار ژاپن و نماينده هنگ كنگ در رده هاي دوم و سوم ايستادند.

در رده اميد كه با شركت ۲۷ وزشكار و در مسافت استاندارد برگزار شد با جايگاه سيزدهمي امين سقايي طي زمان: ۰۲:۰۱:۲۰ به پايان رساند. در اين دسته دارين كونيسبايف از قزاقستان با زمان: ۰۱:۵۲:۳۸ بر سكوي نخست ايستاد و ورزشكاراني از هنگ كنگ و قزاقستان دوم و سوم شدند.

در رده سني بزرگسالان ۳۹ ورزشكار با هم به رقابت پرداختند كه محمد مهدي رحمتي يكي از نمايندگان كشورمان در اين رده با زمان ۰۲:۰۰:۲۸ به جايگاه بيست و سومي دست يافت. بهزاد نوبري پور ديگر نماينده كشورمان نيز در بخش دو دچار آسيب ديدگي شد و از ادامه رقابت باز ماند. در اين رده اسكار گاگينز از هنگ كنگ با زمان ۰۱:۵۰:۳۴ بر سكوي قهرماني ايستاد و نمايندگان ژاپن در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

به اين ترتيب تيم پنج نفره كشورمان با چهار جايگاه سيزدهمي، بيست و سومي، بيست و نهمي و سي امي به كار خود در اين رقابت ها پايان داد.

هم چنين ديروز و در بخش زنان اين رقابت ها ورزشكاران ژاپن، چين و ژاپن به ترتيب عناوين قهرماني رده هاي جوانان، اميد و بزرگسالان را كسب كردند.


منبع :

تعداد بازدید : 681 - کد خبر : 12850 - تاریخ خبر : 31 خرداد 1398 - 15:21:38

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com