همايش تجليل از ورزشكاران، مدال آوران، مربيان و دست اندركاران هيئت ورزش سه گانه استان آذربايجان شرقي برگزار شد.

: : در آخرين روزهاي سال ۱۳۹۷ و با حضور دكتر گودرزي

:: همايش تجليل از ورزشكاران، مدال آوران، مربيان و دست اندركاران هيئت ورزش سه گانه استان آذربايجان شرقي برگزار شد.

به گزارش فدراسيون ورزش سه گانه؛ همايش تجليل از ورزشكاران، مدال آوران، مربيان و دست اندركاران ورزش سه گانه استان آذربايجان شرقي با دكتر گودرزي رئيس فدراسيون و تني چند از مقامات استاني در روزهاي پاياني سال ۹۷ در سالن همايش فرهنگسراي الغدير تبريز برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم فرامرز رنجكش رئيس هيئت سه گانه استان ضمن تبريك انتخاب دكتر گودرزي به عنوان رئيس فدراسيون ورزش سه گانه به ارائه گزارش عملكرد هيئت سه گانه استان پرداخت و عنوان كرد كه با توجه به تبيين اهداف هيئت سه گانه استان، اميدواريم در سال آينده شاهد ميزباني مسابقات كشوري در شهر تبريز باشيم.

رنجكش در ادامه به فعاليت هاي انجام گرفته در چند ماه اخير اشاره كرد و گفت: انتصابات جديد و به كار گيري مربياني با تجربه در تيم سه گانه استان باعث حركتي پويا و رو به جلو شده است.

در ادامه اين مراسم دكتر گودرزي رئيس فدراسيون سه گانه ضمن تقدير از رئيس هيئت استان در خصوص برگزاري چنين همايش باشكوهي در تبريز، هيئت سه گانه آذربايجان شرقي را از جمله هيئت هاي پيشرو در انجام برنامه هاي فدراسيون دانست.

ايشان در ادامه به حضور ورزشكاران استان آذربايجان شرقي در تيم ملي اشاره كرد و گفت: حضور اين تعداد ورزشكار در تيم ملي و كسب رتبه هاي نخست در مسابقات كشوري را قابل تقدير دانست.

در ادامه مراسم آقاي نيكو خصلت رئيس كميسيون محيط زيست و توسعه پايدار شوراي شهر تبريز با اشاره به اهمييت ورزش در بين خانواده ها، از ورزش به عنوان يكي از مهم ترين شاخص هاي سلامتي افراد نام برد.

در پايان اين همايش ضمن تقدير از ورزشكاران، مدال آوران و دست اندركاران سه گانه استان، اصحاب رسانه و مقامات استاني، احكام مسئوليت اعضاي هيئت سه گانه استان با اهداي جوايزي از طرف حامي همايش (شركت صنايع غذايي شيرين وطن) تقديم گرديد.


منبع :

تعداد بازدید : 362 - کد خبر : 12808 - تاریخ خبر : 10 فروردين 1398 - 10:35:26

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com