اولين دوره مسابقات پاراتراي‌اتلون قهرماني كشور در تهران برگزار شد

: :

:: اولين دوره مسابقات پاراتراي‌اتلون قهرماني كشور در تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ اولين دوره مسابقات پاراتراي‌اتلون قهرماني كشور امروز ۲۱ آبان ماه در مجموعه ورزشي هرندي تهران برگزار شد.

اين مسابقات با شركت بيش از ۲۵ ورزشكار نابينا و كم بينا از سراسر كشور در سه كلاس ويژه نابينايان و كم بينايان به صورت آكواتلون منقطع (۴۰۰ متر شنا و ۳۰۰۰ متر دو) با همكاري فدراسيون ورزش هاي نابينايان و كم بينايان برگزار شد.

در پايان اين مسابقات و در كلاس B1 (نابينايان) كه با ورزشكار همراه (راهنما) در اين مسابقات شركت داشتند، ابوالفضل قاسمي از يزد به مقام قهرماني دست يافت و خليل اقدام پناه از تهران و سيد مهدي دهقاني از يزد به ترتيب دوم و سوم شدند.

در اين دسته محمدحسين خاني، سيد اميد طاهريان و احسان خاني به ترتيب به عنوان ورزشكاران همراه نفرات اول تا سوم بر سكوي قهرماني اين دوره از مسابقات قرار گرفتند.

در كلاس B2/B3 (كم بينايان) نيز محمدحسين كريمي از خراسان رضوي قهرمان شد و محمد دلير از فارس و ميكائيل دياني از تهران در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اختتاميه اين‌ مسابقات، ورزشكاران برتر مدال، حكم قهرماني و هداياي نقدي خود را از دكتر گودرزي رئيس فدراسيون دريافت كردند.


منبع :

تعداد بازدید : 203 - کد خبر : 123369 - تاریخ خبر : 21 آبان 1400 - 21:52:25

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com