پايان مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۰ در اصفهان

: :

:: پايان مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۰ در اصفهان

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۰ گرامي داشت هفته تربيت بدني امروز جمعه ۷ آبان ماه در اصفهان برگزار شد.

در اين مسابقات كه براي سومين سال پياپي در اصفهان برگزار شد بيش از ۴۵ ورزشكار از ۱۳ استان با هم به رقابت پرداختند كه در پايان و در رده بزرگسالان زينب نوروزي از زنجان با زمان ۱:۱۲:۵۰ به مقام قهرماني دست يافت ك پس از وي زهرا رئيسي و حديث نصر هر دو از استان ميزبان به ترتيب با زمان ۱:۱۴:۰۷ و ۱:۱۵:۵۵ بر سكوي هاي دوم و سوم اين دوره از مسابقات قرار گرفتند.

در رده سني جوانان نيز نرگس نيك روش از استان‌ چهارمحال و بختياري با زمان ۱:۱۹:۰۱ قهرمان شد و هلن زارعي ديگر ورزشكار چهارمحال و بختياري با زمان ۱:۲۲:۰۰ در رده دوم ايستاد و فاطمه سعيدي از اصفهان با زمان ۱:۲۳:۱۱ سوم شد.

در بخش تيمي اين دوره از مسابقات و در رده بزرگسالان استان اصفهان با زمان ۲:۳۰:۰۲ موفق به كسب عنوان قهرماني شد . پس از اصفهان تيم هاي زنجان و قم به ترتيب با زمان ۲:۴۰:۱۷ و ۳:۰۶:۴۸ در رده هاي دوم و سوم ايستادند.

در بخش تيمي رده سني جوانان، تيم چهارمحال و بختياري با زمان ۲:۴۱:۰۱ قهرمان شد، تيم اصفهان با زمان ۲:۴۸:۱۸ به مقام دوم دست يافت و تيم ايلام با زمان ۲:۵۶:۰۰ سوم شد.


منبع :

تعداد بازدید : 282 - کد خبر : 123359 - تاریخ خبر : 7 آبان 1400 - 17:2:31

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com