مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقايان ۱۴۰۰ به ميزباني اصفهان برگزار شد

: :

:: مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقايان ۱۴۰۰ به ميزباني اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقايان ۱۴۰۰ ظهر گرامي داشت هفته تربيت بدني امروز سه شنبه ۴ آبان ماه براي سومين سال متوالي به ميرباني اصفهان و پايگاه چهارم هوانيروز اين شهر برگزار شد.

اين مسابقات با شركت بيش از ۵۰ نفر از برترين ورزشكاران دواتلون از ۱۵ استان كشور در دو رده سني جوانان و بزرگسالان برگزار شد كه در پايان و در رده بزرگسالان منصور عبدي از كردستان زودتر از سايرين از خط پايان عبور كرد و با زمان ۵۸:۱۶ صاحب مدال طلا و عنوان قهرماني اين مسابقات شد. پس از وي محمدحسين طيبي از تهران با زمان ۱:۰۰:۰۵ در جايگاه دوم ايستاد و سيد محمد حسيني از گلستان با زمان ۱:۰۰:۲۶ بر سكوي سوم قرار گرفت.

در رده سني جوانان نيز محمدياسر سجاد از استان‌ ميزبان با ركورد ۱:۰۲:۳۹ قهرمان شد و پوريا شامي از زنجان با ۲۰ ثانيه اختلاف دوم شد و فريد هادي پور از چهارمحال و بختياري با زمان ۱:۰۵:۱۲ در رده سوم ايستاد.

در بخش تيمي اين رقابت ها اين استان گلستان بود كه با ثبت زمان ۲:۰۳:۱۰ به مقام قهرماني رده بزرگسالان دست يافت و استان هاي اصفهان و كردستان نيز به ترتيب با زمان هاي ۲:۰۵:۰۶ و ۲:۰۹:۱۸ در رده هاي دوم و سوم ايستادند.

در رقابت تيمي رده سني جوانان، اين زنجاني ها بودند كه موفق تر عمل كردند و با زمان ۲:۰۸:۳۰ به مقام قهرماني دست يافتند، پس از زنجان استان اصفهان با زمان ۲:۰۹:۳۷ دوم شد و عنوان سوم نيز به استان آذربايجان شرقي با زمان ۲:۱۴:۱۸ دست يافت.


منبع :

تعداد بازدید : 202 - کد خبر : 123356 - تاریخ خبر : 4 آبان 1400 - 21:55:2

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com