تفاهم نامه همكاري فدراسيون تراي‌اتلون و اسكي امضا شد

: : با هدف گسترش همكاري‌هاي متقابل و راه اندازي رشته وينتر تراي‌اتلون در كشور

:: تفاهم نامه همكاري فدراسيون تراي‌اتلون و اسكي امضا شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ در راستاي توسعه همكاري هاي متقابل در همه زمينه هاي ورزشي، فني، علمي، آموزشي و فرهنگي مشترك با استفاده از ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي دو فدراسيون تراي‌اتلون و اسكي تفاهم نامه همكاري ميان دو فدراسيون به امضا رسيد.

ظهر امروز دكتر گودرزي رئيس فدراسيون تراي‌اتلون همراه با دكتر حميدي دبير فدراسيون پذيراي دكتر عباس نظريان مادواني رئيس فدراسيون اسكي كشور و بهرام ساوه شمشكي دبير اين فدراسيون بودند. در اين ديدار طرفين در خصوص ايجاد راهكارهاي توسعه همكاري دو جانبه در ابعاد مختلف ورزشي، آموزشي، فني و فرهنگي به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند و در پايان اين جلسه تفاهم نامه همكاري هاي مشترك به امضاي روساي دو فدراسيون رسيد.

بر اساس اين گزارش همكاري، حمايت و ايجاد بستر مناسب در خصوص راه اندازي رشته وينتر تراي‌اتلون (سه گانه زمستاني) از زير شاخه هاي رشته تراي‌اتلون در سطح كشور، مهم ترين مورد توافق شده طرفين در اين تفاهم نامه است.

همكاري هاي فيمابين در مورد آموزش مربيان، مدرسان و كارشناسان ورزشي هر دو طرف، ارتقاء دانش اسكي مربيان و ورزشكاران تراي‌اتلون كشور، مشاركت و همكاري در زمينه تجهيز و راه اندازي فضاي مناسب وينتر تراي‌اتلون و تامين نيازهاي نرم افزاري و سخت افزاري بخش ورزش حرفه اي و قهرماني از ديگر موارد ذكر شده در اين تفاهم نامه مي باشد.


منبع :

تعداد بازدید : 155 - کد خبر : 113322 - تاریخ خبر : 9 شهريور 1400 - 14:35:17

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com