بيانيه فدراسيون تراي‌اتلون براي دعوت به مشاركت پر شور در انتخابات رياست جمهوري و شوراها ۱۴۰۰

: : انتخابات ۱۴۰۰

:: بيانيه فدراسيون تراي‌اتلون براي دعوت به مشاركت پر شور در انتخابات رياست جمهوري و شوراها ۱۴۰۰

با توجه به در پيش بودن برگزاري سيزدهمين انتخابات رياست جمهوري، فدراسيون تراي‌اتلون ايران‌ در راستاي اجراي فرمايشات مقام‌ معظم رهبري (مد ظله العالي) و پايبندي به مسئوليت هاي اجتماعي خود در جامعه، بيانيه اي براي مشاركت حداكثري مردم آزاده و غيور ايران اسلامي در پاي صندوق هاي راي صادر كرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

۲۸ خرداد ماه سال جاري فرصتي ديگر براي نمايش همبستگي ملي و پاسداري از ايران هميشه سربلند در خصومت هاي دوران هاست. روز سرنوشت ساز انتخابات فرا مى‏رسد و موعد حماسه آفرينى ديگرى نزديك مى‏شود.

همه ما ايراميان كه سربلندي كشور و تحقق آرمان هاي آزادي خواهانه خود را به چنگال مستكبرين در زير پرچم تا ابد برافراشته جمهوري اسلامي خواستاريم، لذا همه ما وظيفه داريم در شرايط كنوني كشور با دورانديشي، تعهد به روح حاكم بر قانون اساسي و وفاداري به منافع ملي، با اميد و شور انقلابي در انتخابات شركت كنيم و با مشاركت حداكثري در انتخابات، تحقق مطالبات بر حق اقشار مختلف جامعه از دولتنردان آتي را تضمين نمائيم.

مردم فهيم، آگاه و حماسه ساز ايران اسلامي همواره با حضور فعال و مشاركت حداكثري خود در انتخابات، به دفعات موجب شكل گيري صحنه هاي غرورآفرين عزت، عظمت، آگاهى و مسئوليت‏ شناسى شده اند، هم اينك نيز براى انجام وظيفه دينى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ مى‏آيند تا بار ديگر انتخابات پر شور رياست‌ جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را برگزار نمايند.

۲۸ خرداد امسال نيز هم چون انتخابات گذشته روز عمل به وصيت بنيانگذار كبير جمهورى اسلامى حضرت امام خمينى‏(ره) است كه‏ پيوسته مردم را به شركت در انتخابات سفارش مى‏كردند و آن را وظيفه شرعى آحاد ملت مى‏دانستند، وظيفه اي كه عمل به آن در سال ۱۴۰۰ با توجه به شرايط حساس كنوني و دسيسه چيني دشمنان انقلاب از اهميتي دوچندان برخوردار است.

انتخابات امسال روز تجديد پيمان با شهداي والا مقام انقلاب اسلامى در پاى صندوق‏هاى رأى است و در اين روز، مردم عزيز و شريف ايران، مصمم و متحد در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى گام بر مي دارند، همانگونه كه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‏اى (مدظله العالى) بر لزوم مشاركت پرشور مردم و حضور حداكثري و تبديل انتخابات به صحنه اي از مقاومت و پايداري در برابر هجمه هميشگي دشمن عليه انتخابات، تاكيد مي فرمايند.

فدراسيون تراي‌اتلون وظيفه خود مي داند كه به نوبه خود با تقدير و سپاس از عموم ملت ايران و جامعه ورزش كشور بويژه خانواده بزرگ تراي‌اتلون كه خود را براى حضورى آگاهانه و دشمن‏شكن آماده ساخته اند، از همگان براي حضور در انتخابات دعوت مي نمايد تا با تعهد، بينش و بصيرت و با خلق حماسه اي بي مانند، كشور عزيزمان راه به سوي تعالي رهنمون سازند.

.

.

روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون


منبع :

تعداد بازدید : 132 - کد خبر : 113275 - تاریخ خبر : 26 خرداد 1400 - 09:22:14

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com