قهرماني ملي پوشان در مسابقات آكواتلون قهرماني كشور

: : مسابقات آكواتلون قهرماني كشور آقايان برگزار شد

:: قهرماني ملي پوشان در مسابقات آكواتلون قهرماني كشور

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ مسابقات آكواتلون (دو، شنا، دو) قهرماني كشور آقايان در رده هاي سني جوانان، اميد و بزرگسالان با شركت برترين ورزشكاران اين رشته از سراسر كشور صبح امروز ۲۳ خرداد ماه به ميزباني قم و در بوستان جوان اين شهر، با تدابير ويژه و رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار شد.

در اين رقابت جذاب كه از شبكه ملي اميد سيما به صورت زنده پخش مي شد، در رده بزرگسالان امين سقايي ملي پوش كشورمان از استان چهارمحال و بختياري به مقام قهرماني دست يافت و سيد پارسا محجوب ديگر ملي پوش كشور از كرمانشاه و نويد سليمي پور قهرمان سال گذشته دواتلون كشور از استان اصفهان به ترتيب در رده هاي دوم و سوم ايستادند.

در رده سني اميد نيز علي رضواني ملي پوش تراي‌اتلون كشور از استان سمنان به مدال طلا دست يافت. پس از وي و تنها به فاصله چند صدم ثانيه محمدحسين طيبي ديگر ملي پوش كشور از استان تهران بر سكوي دوم ايستاد و مهدي سليمي پور از اصفهان در رده سوم قرار گرفت.

در رده سني جوانان هم عناوين اول تا سوم به ورزشكاران ملي پوش اردوي جوانان رسيد. در اين رده پوريا شامي از زنجان قهرمان شد و هم استاني وي مهدي انصاري در رده دوم ايستاد. محمد ياسر سجاد از اصفهان هم در جايگاه سوم قرار گرفت.

مراسم اهداي مدال و توزيع جوايز اين رقابت ها با حضور دكتر گودرزي رئيس فدراسيون، دكتر حميدي دبير فدراسيون و رمضاني معاون قهرماني اداره كل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

لازم به ذكر است مسابقات تيمي آكواتلون قهرماني كشور براي اولين بار به صورت امدادي صبح فردا در بوستان جوان شهر قم برگزار خواهد شد.


منبع :

تعداد بازدید : 218 - کد خبر : 113270 - تاریخ خبر : 23 خرداد 1400 - 21:43:22

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com