مجمع ساليانه هيئت تراي‌اتلون استان چهارمحال و بختياري برگزار شد

: : به رياست دكتر گودرزي

:: مجمع ساليانه هيئت تراي‌اتلون استان چهارمحال و بختياري برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ مجمع عادي ساليانه هيئت تراي‌اتلون استان چهارمحال و بختياري به رياست دكتر گودرزي رئيس فدراسيون و با حضور حميد كريمي مديركل ورزش و جوانان استان و ساير اعضاي مجمع، با هدف بررسي عملكرد هيئت استان و فراهم شدن شرايط برگزاري مجمع انتخاباتي و تعيين رئيس اين هيئت در شهركرد برگزار شد.

دكتر گودرزي در اين مجمع با اشاره به قوانين و آئين نامه هاي ورزشي برگزاري مجامع عادي ساليانه از وظايف اصلي هيئت ها برشمرد و افزود: هيئت هاي استاني مي بايست مجمع ساليانه خود را به طور مرتب برگزار كنند تا با توجه به تقويم عملياتي و بودجه ساليانه هيئت، عملكرد آن در يك سال اخير بررسي شود.

رئيس فدراسيون به سهم مهم چهار محال و بختياري سهم در پرورش نخبگان تراي‌اتلون كشور اشاره كرد و تصريح كرد: اين استان در بعد قهرماني برجسته است اما ساختار يك هيئت تنها در بعد قهرماني نيست و فدراسيون در تلاش است تا ابعاد عملكردي هيئت استاني را به حد مطلوب‌ تري برساند.

ايشان در ادامه تصريح كرد: فعاليت هيئت‌ها بايد بر اساس شاخص هاي تعيين شده در فدراسيون و بر مبناي تقويم مصوب در مجمع ساليانه پيش برود و اگر كادر اجرايي هيئت استاني پس از بررسي عملكرد و كارنامه كاري خود نتواند به حداقل ۳۵ درصد از حد نصاب‌ها دست يايد، عزل خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به وظايف فدراسيون‌ها يادآور شد: فدراسيون تراي‌اتلون در ۲ سال اخير موفق شده ۲۲ مورد وظيفه خود را به خوبي انجام دهد و اين با وجود بدهي مالياتي بالغ بر ۲ ميلياردي مالياتي در سال اول مواجه شد و در سال دوم نيز شيوع ويروس كرونا باعث خشك شدن ريشه ورزش‌هاي آبي شد و روند فعاليت اين رشته را با دشواري مواجه كرد.

وي تأكيد كرد: هنگامي كه فدراسيون خود را به انجام وظايف خود در هر شرايطي پايبند مي‌داند از هيئت هاي زير مجموعه نيز همين توقع را دارد.

رئيس فدراسيون تراي‌اتلون از برگزاري ۱۲ مسابقه رويداد ورزشي ملي در سال گذشته، برپايي دوره‌هاي آموزشي آنلاين و كسب درآمد چهار ميليارد ريالي، آموزش ۱۰ هزار نفر در دوره‌هاي مرتبط با اين رشته، كسب كرسي‌هاي جهاني و راه‌اندازي سامانه جامع ورزشكاران به عنوان برنامه‌هاي اجرايي اين فدراسيون در راستاي وظايف تعيين شده ياد كرد.

وي در پايان از برگزاري يك دوره آموزشي تراي‌اتلون در سطح يك جهاني به ميزباني ايران خبرداد و از عدم برگزاري دوره‌هاي آموزشي تراي‌اتلون در رشته هاي شنا و دو براي رده هاي سني پايه در استان‌ها به عنوان بزرگترين چالش تراي‌اتلون كشور نام برد.


منبع :

تعداد بازدید : 69 - کد خبر : 113263 - تاریخ خبر : 19 خرداد 1400 - 12:21:32

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com