دكتر حميدي: هيئت هايي كه مجامع عادي ساليانه خود را  برگزار كرده اند، در اولويت برگزاري مجمع انتخاباتي هستند

: : در گفت و گو يا روابط عمومي فدراسيون مطرح شد

:: دكتر حميدي: هيئت هايي كه مجامع عادي ساليانه خود را برگزار كرده اند، در اولويت برگزاري مجمع انتخاباتي هستند

دكتر حميدي دبير فدراسيون در گفت و گويي با روابط عمومي فدراسيون در خصوص فعاليت هاي آتي پس از ماه مبارك رمضان گفت: يكي از مهم ترين فعاليت هاي فدراسيون پس از ماه مبارك رمضان برگزاري مجامع انتخاباتي هيئت هاي استاني است. وي در اين خصوص اظهار داشت: هيئت هايي كه در دوران سرپرستي به وظايف اصلي خود از جمله برگزاري مجمع عادي ساليانه عمل كرده اند، پس از ماه مبارك در اولويت برگزاري مجامع انتخاباتي قرار مي گيرند. وي از ايلام، كردستان و فارس به عنوان سه استاني نام برد كه در اولويت اصلي برگزاري مجمع انتخاباتي هستند.

دبير فدراسيون در خصوص برگزاري رويدادها و مسابقات قهرماني ملي نيز عنوان كرد: كليه اقدامات و نامه نگاري هاي مربوطه جهت اخذ مجوزهاي لازم از ستاد مقابله با كرونا در ورزش براي برگزاري رويدادها و مسابقات ملي در سال جاري انجام شده كه در صورت كسب اين مجوزها پس از ماه مبارك برگزاري مسابقات از سر گرفته مي شود. وي در اين خصوص افزود: در اولين گام فدراسيون با اخذ مجوز از ستاد مقابله با كرونا در ورزش اردوي آماده سازي تمي ملي را بلافاصله پس از تعطيلات عيد سعيد فطر در مجموعه ورزشي آزادي تهران برپا مي كند.

دكتر حميدي با بيان اين نكته كه پشتوانه سازي تيم ملي و دعوت از نفرات جديد از اهداف و برنامه هاي اصلي فدراسيون است، عنوان كرد: به منظور شناسايي ورزشكاران جديد و پشتوانه سازي براي تيم ملي، اردوي انتخابي نوجوانان و جوانان در نخستين هفته پس از ماه مبارك رمضان در اصفهان برگزار مي گردد. وي در مورد اين اردو افزود: ورزشكاران برتر و منتخبين اين اردو در صورت ثبت ركوردهاي مناسب و تاييد كميته فني به اردوي آماده سازي تيم ملي خواهند پيوست.

دبير فدراسيون با اشاره به تعويق مسابقات دواتلون پاورمن مالزي، گفت: در نظر داريم مسابقات مرحله سوم ليگ دواتلون فصل 1400-1399 را همزنان با مسابقات دواتلون قهرماني كشور يك ماه پيش از مسابقات پاورمن برگزار كنيم كه ضمن سنجش ميزان آمادگي ورزشكاران در بالاترين سطح ملي، افراد برتر براي اعزام به مسابقات دواتلون پاورمن انتخاب گردند.

حميدي در خصوص برگزاي مسابقات تراي‌اتلون و آكواتلون در سال جاري نيز اظهار داشت: با توجه به برگزاري مسابقات تراي‌اتلون جوانان و اميدهاي قهرماني آسيا كه شهريور ماه در كشور قزاقستان در مسافت اسپرينت برگار مي گردد و با درخواست سرجيو سانتوز براي كسب تجربه ورزشكاران در رويدادهاي مشابه، با برنامه ريزي هاي صورت گرفته مقرر شد رويدادهاي آكواتلون و تراي‌اتلون مسافت كوتاه در زمان باقي مانده تا مسابقات قهرماني آسيا برگزار گردد. از همين رو با توجه به درخواستي كه براي اخذ مجوز به ستاد مقابله با كرونا در ورزش ارائه داديم، 23 الي 25 خرداد ماه را براي مسابقات قهرماني كشور آكواتلون و 10 الي 12 مرداد ماه را براي مسابقات قهرماني كشور تراي‌اتلون در نظر گرفتيم كه به اين منظور منتظر پاسخ ستاد مقابله با كرونا در ورزش هستيم كه در صورت اخذ مجوز، بلافاصله اين رويدادها وارد فاز اجرايي خواهند شد.


منبع :

تعداد بازدید : 126 - کد خبر : 113235 - تاریخ خبر : 22 ارديبهشت 1400 - 20:39:41

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com