تيم ملي تراي‌اتلون كشورمان عازم ژاپن شد

: : به منظور شركت در مسابقات تراي‌اتلون قهرماني آسياو گزينشي المپيك

:: تيم ملي تراي‌اتلون كشورمان عازم ژاپن شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ تيم ملي تراي‌اتلون بزرگسالان بامداد امروز تهران را به مقصد ژاپن ترك كرد تا در مسابقات بزرگسالان قهرماني آسيا و گزينشي المپيك توكيو كه از روز ۳ الي ۵ ارديبهشت ماه در شهر هاتسوكائيچي اين كشور برگزار مي گردد، شركت نمايد. اين تيم با تركيب ۲ ورزشكار و يك مربي/سرپرست در اين رقابت ها حضور پيدا خواهد كرد.

علي رضواني و امين سقايي دهكردي دو ملي پوش كشورمان در اين مسابقات هستند و دكتر مهدي گودرزي، رئيس فدراسيون و مربي سطح ۲ بين المللي كشورمان نيز به منظور شركت در اجلاس ساليانه كنفدراسيون آسيا كه هر ساله همزمان با مسابقات قهرماني قاره برگزار مي گردد، عازم ژاپن شده و به عنوان سرپرست و مربي در اين سفر ملي پوشان را همراهي مي كند.

مسابقات تراي‌اتلون بزرگسالان قهرماني آسيا در حالي در شرايط پاندمي كرونا برگزار مي گردد كه از اولين رويدادهاي قهرماني قاره پيش از مسابقات المپيك توكيو است و به همين منظور تحت تدابير ويژه و سخت گيرانه ميزبان براي تيم ها و ورزشكاران حاضر در اين رويداد برگزار مي شود و تيم ملي كشورمان نيز علاوه بر رعايت شرايط ويژه بهداشتي و تمريني در اردوي آماده سازي تهران و انجام چنديدن مرحله تست PCR، فضاي متفاوت و خاصي را هم در زمان حضور اين مسابقات تجربه خوهند كرد.

بر اساس اعلام مقامات ژاپني كليه تيم هاي حاضر در اين مسابقات مي بايست بر اساس پروتكل هاي خاص اعلام شده، حداقل ۳ روز زودتر جهت قرنطينه فردي در دهكده مسابقات حضور يافته و به منظور حفظ سلامت خود، در مدت اقامت خود مجوز تردد خارج از محدوده مشخص شده را نيز نخواهند داشت و با شرايط ويژه به انجام تمرينات خود تا روز مسابقه خواهند پرداخت.

براي ملي پوشان سخت كوش كشورمان در اين مسابقات آرزوي موفقيت و پيروزي داريم.


منبع :

تعداد بازدید : 254 - کد خبر : 113216 - تاریخ خبر : 27 فروردين 1400 - 12:35:1

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com