علي مشهدلو به مدت چهارسال به عنوان رئيس هيئت تراي‌اتلون استان زنجان انتخاب شد

: : با برگزاري مجمع انتخاباتي استان

:: علي مشهدلو به مدت چهارسال به عنوان رئيس هيئت تراي‌اتلون استان زنجان انتخاب شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي‌اتلون؛ مجمع انتخاباتي استان‌ زنجان به رياست دكتر گودرزي رئيس فدراسيون ‌با حضور علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان و ساير اعضاء در سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در پايان اين‌ مجمع علي مشهدلو از ملي پوشان سابق و مربيان فعال و جوان تراي‌اتلون كشور با كسب هر ۱۴ ماخوذه براي ۴ سال آينده به عنوان هيئت تراي‌اتلون استان زنجان انتخاب شد.

دكتر گودرزي در اين جلسه با‌ تمجيد از فعاليت هاي هيئت استان زنجان، عملكرد اين هيئت را با توجه به ارزيابي هاي صورت گرفته مطلوب دانست و بر تداوم اين روند تاكيد نمود.

رئيس فدراسيون تراي‌اتلون به عملكرد درخشان فدراسيون در شرايط سخت دوران شيوع كرونا نيز اشاره كرد و اظهار داشت: بيشترين تمركز فدراسيون در اين دوران بر فرآيندها، اصلاح و تدوين آيين نامه ها، ايجاد و تقويت ساختارها و دست يابي به منابع پايدار مالي بوده است. وي در اين خصوص تصريح كرد: علاوه بر اين فدراسيون تري اتلون در سال ۹۹ بيش از ۱۱ رويداد كشوري را با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار كرده است كه در كمتر فدراسيوني شاهد آن هستيم.

دكتر گودرزي در پايان با تأكيد بر تلاش فدراسيون براي انتخاب رشته ورزشي تراي‌اتلون توسط خانواده ها افزود: همه باشگاه هاي كشور امروز مجوز فعاليت در اين رشته بسيار خاص و كاربردي را دارا هستند.

علي خليلي مديركل ورزش استان نيز با اشاره به موفقيت هاي ورزشكاران زنجاني و كسب مدال هاي رنگارنگ در سال هاي اخير در رشته تراي‌اتلون، عملكرد هيئت را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: در سال‌ هاي اخير فعاليت هاي خوب و ملموسي در استعدايابي تراي‌اتلون در استان انجام شده است كه نويدبخش آينده بسيار خوبي را براي ورزشكاران اين رشته مي باشد.


منبع :

تعداد بازدید : 387 - کد خبر : 113203 - تاریخ خبر : 27 اسفند 1399 - 16:23:20

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com