:: نخستين مرحله ليگ سه گانه آقايان كشور سال 96 در شهر زاينده رود اصفهان ::

مکان مسابقه : استان اصفهان - شهر زاينده رود

زمان مسابقه : 22 مهر 1396

اطلاعات تماس : -

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، مرحله نخست نهمين دوره ليگ سراسري سه گانه آقايان باشگاه هاي كشور ۲۲ مهر ماه به ميزباني استان اصفهان، شهرستان لنجان، زرين شهر، شهر زاينده رود و در مجموعه تفريحي تالار فجر ذوب آهن و در حضور آقايان سردار صبور، دكتر صفري و دكتر گودرزي، رئيس دبير و نايب رئيس فدراسيون و رهنما رئيس هيئت سه گانه استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمين صفرزاده تهراني امام جمعه زاينده رود، مهندس توكلي شهردار زاينده رود و جمعي از مسئولان شهري با نظم خاص و به شكل مطلوبي برگزار شد.

در پايان رقابت جذاب و فشرده اين مرحله از مسابقات ليگ كه با حضور ۵۰ ورزشكار در قالب ۱۱ تيم و در دو رده بزرگسالان و جوانان به صورت اسپرينت يا مسافت كوتاه برگزار شد، در رده بزرگسالان علي عباس نژاد از تيم جاينت ايران با زمان ۰۱:۰۰:۱۹ به مقام نخست دست يافت و سلمان تيموري از تيم رعد پدافند و محمدمهدي رحمتي از تيم نيروي زميني ارتش به ترتيب با زمان ۰۱:۰۱:۱۴ و ۰۱:۰۱:۱۸ در جايگاه دوم و سوم اين مسابقه ايستادند.

در رده جوانان نيز علي رضواني از تيم مقاوت بسيج با ثبت زمان ۰۱:۰۲:۰۴ اول شد و اميرحسين ولي خاني از تيم جاينت ايران و جواد حسيني از تيم رعد پدافند به ترتيب با زمان ۰۱:۰۲:۳۴ و ۰۱:۰۵:۳۵ دوم و سوم شدند.

در بخش تيمي اين رقابت نيز تيم هاي جاينت ايران با مجموع زمان ۰۳:۰۴:۵۷ رعد پدافند با زمان ۰۳:۱۰:۱۷ و مقاومت بسيج با زمان ۰۳:۱۳:۱۳ به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند.

قهرمان هر دو بخش تيمي و انفرادي در پايان مرحله سوم ليگ و با احتساب مجموع ركورد هر سه مرحله مشخص مي گردد

تصویر مکان مسابقهتصویر مسیر مسابقه
نخستين مرحله ليگ سه گانه آقايان كشور سال 96 در شهر زاينده رود اصفهان  نخستين مرحله ليگ سه گانه آقايان كشور سال 96 در شهر زاينده رود اصفهان 

تعداد بازدید : 1856 - کد مطلب : 14 - تاریخ : 22 مهر 1396 - 14:2:7

انتهای مطلب / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

 

لیست شرکت کنندگان :

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com