نقش روابط عمومي در شناساندن و ترغيب جوانان به ورزش سه گانه حساس است

:: نقش روابط عمومي در شناساندن و ترغيب جوانان به ورزش سه گانه حساس است

دبير هيات ورزش سه گانه استان زنجان گفت: اين هيات بر اساس ارزيابي هاي صورت گرفته از سوي فدراسيون ورزش سه گانه در سال هاي اخير همواره جزو برترين هيات هاي سه گانه كشور بوه و به وزارت ورزش و جوانان معرفي شده است.

ايرج احمدزاده در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه اظهار داشت: فعاليت هيات ورزش سه گانه استان زنجان ازسال 1381 با حمايت اداره كل تربيت بدني وقت اين استان با هدف توسعه ورزش المپيكي سه گانه در سراسر زنجان آغاز شد.

وي خاطر نشان كرد: هيات ورزش سه گانه استان زنجان تاكنون در تمامي مسابقات قهرماني، باشگاهي و انتخابي تيم ملي جزو برترين هيات ها و داراي مقام هاي متعدد بوده و ملي پوشان زيادي را به كشورمان معرفي كرده است.

وي شهرستان هاي فعال استان زنجان در ورزش سه گانه را خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، زنجان و ايجرود نام برد و اظهار داشت: اين هيات هر ساله بر اساس تقويم فدراسيون ورزش سه گانه رقابت هاي قهرماني و انتخابي استان را در رده هاي سني مختلف در دو بخش بانوان و مردان براي استعداديابي و اعزام به مسابقه هاي كشوري برگزار مي كند كه نتايج بسيار مطلوبي داشته است.

احمدزاده ورزشكاران سه گانه استان زنجان را در مجموع يكهزار و 650 نفر اعلام كرد و افزود: از اين تعداد يكهزار و 100 نفر به صورت سازمان يافته فعاليت مي كنند، ضمن اينكه35 درصد از ورزشكاران سه گانه استان زنجان بانوان و بقيه را مردان تشكيل مي دهند.

وي با اشاره به فعاليت باشگاه هاي شهرداري و مقاومت بسيج زنجان در ورزش سه گانه افزود: سه گانه كاران زنجان تمرينات آماده سازي خود را براي حضور در مسابقه هاي مختلف در استخر قهرماني شهيد شهبازي، سد حسن ابدال و سلمانلو و گلابر زنجان، سالن و پيست دووميداني كارگران و پايگاه قهرماني زنجان پيگيري مي كند.

دبير هيات ورزش سه گانه استان زنجان، استفاده از تجهيزات و امكانات بروز را مهمترين عامل براي پيشرفت ورزش سه گانه در كشور دانست و اضافه كرد: ورزش سه گانه كشور با استفاده از مربيان برگزيده خارجي، جذب حامي مالي از طريق رايزني با سازمانها، ارگان ها و كارخانه هاي خصوصي و دولتي و اجراي دقيق برنامه هاي پيش بيني شده در تقويم ورزشي ساليانه مي تواند پيشرفت قابل توجهي داشته باشد.

احمدزاده با تاكيد بر نقش حساس روابط عمومي براي شناساندن ورزش سه گانه به جوانان جامعه و ترغيب آنان به فعاليت در اين ورزش اظهار داشت: روابط عمومي فدراسيون و هيات هاي سه گانه مي توانند جوانان سراسر كشور را براي انجام تمرينات اين رشته و توجه مسوولين را با تبليغات براي حمايت از اين رشته جلب كنند و در ورزشكاران نخبه نيز ايجاد انگيزه كنند.

دبير هيات ورزش سه گانه زنجان از مسوولان خواست با حمايت بيبشتر از ورزش سه گانه و تهيه تجهيزات و دعوت از مربيان كارآزموده به پيشرفت هر چه بيشتر اين ورزش طاقت فرسا و سنگين كمك كنند.

احمدزاده از همكاري هاي اداره كل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اين استان با هيات ورزش سه گانه زنجان در راستاي توسعه اين ورزش قدرداني كرد واظهار داشت: استقبال از ورزش سه گانه در استان زنجان مطلوب بوده اما هيات ورزش سه گانه استان به دليل هزينه هاي بالاي اين ورزش با مشكلات مالي مواجه است.

* با تشكر از روابط عمومي هيات ورزش سه گانه استان زنجان

** توجه: روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه پيرو نامه ارسالي به هيات هاي ورزش سه گانه سراسر كشور به مرور اظهارات روساي هيات ها را در قالب مصاحبه در سايت فدراسيون انعكاس مي دهد. از هيات هاي ورزش سه گانه سراسر كشور تقاضا مي شود پاسخ سوالات ذكر شده در نامه ارسالي را هر چه سريعتر به روابط عمومي فدراسيون ارسال نمايند.

نقش روابط عمومي در شناساندن و ترغيب جوانان به ورزش سه گانه حساس است

نویسنده : ا

تعداد بازدید : 1126 - کد مطلب : 122 - تاریخ : 18 بهمن 1391 - 10:25:34

انتهای مطلب / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com